Menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Eπισκευή ενός σκασμένου ελαστικού

Οδηγός για την επισκευή ενός σκασμένου ελαστικού

Ένα κατεστραμμένο ελαστικό μπορεί να επισκευαστεί υπό ορισμένες προϋποθέσεις:
  • Πρέπει να έχει διατηρηθεί η εσωτερική δομή. Η κυκλοφορία με ξεφούσκωτο ελαστικό ή η αποθήκευση ενός αυτοκινήτου με ξεφούσκωτα ελαστικά είναι πιθανό ότι θα προκαλέσουν ζημία στη δομή τους.
  • Οι ζημίες εντοπίζονται στο πέλμα. Τα πλαϊνά του ελαστικού, πρέπει να είναι άθικτα.
  • Η διάμετρος της οπής λόγω ξένου σώματος, πρέπει να είναι μικρότερη από 6 mm. Αυτό αποκλείει τα χτυπήματα στο πεζοδρόμιο, τα σκισίματα ή τα κοψίματα.
Μπορεί να επισκευάσει ένα ελαστικό runflat; Ναι, υπό τον όρο ότι το ελαστικό δεν έχει κυκλοφορήσει ξεφούσκωτο! Ως εκ τούτου, συχνά τα ελαστικά runflat δεν μπορούν να επισκευαστούν.

Επισκευή απ' έξω

Οι επισκευές απ' έξω γίνονται με λωρίδες. Η αρχή είναι πολύ απλή, η επισκευή δεν είναι ακριβή και διαρκεί μερικά λεπτά. Ωστόσο, οι επισκευές με λωρίδες δεν συνιστώνται από τους κατασκευαστές, επειδή δεν εξετάζεται η εσωτερική δομή του ελαστικού. Η επισκευή δεν είναι ολοκληρωμένη.


Τρόπος εφαρμογής:
  1. Εντοπίστε την οπή λόγω ξένου σώματος και χρησιμοποιήστε το κλειδί T "τύπου διάτρησης" για να προετοιμάσετε και να καθαρίσετε την οπή.
  2. Πιέστε τη λωρίδα στη θήκη μέχρι να φτάσει στο κέντρο. Πρέπει να εμποτίσετε τις λωρίδες με κόλλα, εκτός αν είναι ήδη εμποτισμένες.
  3. Εισάγετε τη λωρίδα με έναν οδηγό μέσα στην οπή και αφήστε την να την ξεπεράσει μόνο κατά μερικά εκατοστά.
  4. Βγάλτε απαλά τον οδηγό σφηνώνοντας τη λωρίδα εντός του ελαστικού.
  5. Πρέπει πλέον να κόψετε με το κοπίδι το κομμάτι της λωρίδας που περισσεύει.
  6. Το ελαστικό σας είναι έτοιμο! Φουσκώστε ξανά τα ελαστικά σας και βεβαιωθείτε ότι δεν χάνει πλέον πάνω από 0,1 bar το μήνα, όπως ένα ελαστικό σε άριστη κατάσταση.

Επισκευή από μέσα

Η ένθεση ενός τμήματος επισκευής για ελαστικά, το οποίο αποκαλείται σφήνα, είναι η πιο αξιόπιστη, αλλά και η πιο ακριβή, μέθοδος και απαιτεί επαγγελματικό εξοπλισμό. Πρέπει να αφαιρέσετε το ελαστικό, στη συνέχεια να πραγματοποιήσετε διάφορους χειρισμούς: καθαρισμός, τρίψιμο, διάτρηση, βουλκανιζάρισμα της σφήνας και αποκοπή του κομματιού που περισσεύει.
Η λύση αυτή συνιστάται από τους κατασκευαστές.

Πρόκειται για τις δύο πιο διαδεδομένες μεθόδους επισκευής.